Options
E-studiju procesa attīstība militarizētā izglītības iestādē
Date Issued
2022
Author(s)
Spridzāns, Mārtiņš
Rezekne Academy of Technologies
Abstract
Pētījumā analizētā problēma: sistēmiskas pieejas trūkums e-studiju procesa organizācijā un uzraudzībā, docētāju digitālās kompetences pilnveidē un novērtēšanā neveicina efektīva e-studiju procesa organizēšanu mūsdienīgas digitālās izglītības pamatprincipu integrācijai un e-studiju procesa tālākai attīstībai specifiskā militārā vidē. Pētījuma aktualitāte un problēmas formulējums noteica promocijas darba tēmas izvēli: “E-studiju procesa attīstība militarizētā izglītības iestādē”.
Pētījuma objekts: e-studiju process militarizētā izglītības iestādē.
Pētījuma priekšmets: docētāju digitālās kompetences pilnveide e-studiju procesa attīstībā.
Pētījuma mērķis: izpētīt e-studiju procesa attīstības pedagoģiskās likumsakarības, izstrādāt un aprobēt teorētiski pamatotu docētāju digitālās kompetences veidošanās didaktisko modeli e-studiju attīstībai militarizētā izglītības iestādē.
Lai pilnveidotu e-studiju procesu un attīstītu docētāju digitālo kompetenci militarizētā izglītības iestādē, tiek formulēti pētījuma jautājumi:
1. Kādas ir docētāja digitālās kompetences pilnveides iespējas militarizētā izglītības iestādē?
2. Kādi kritēriji un rādītāji ir izmantojami docētāja digitālās kompetences novērtēšanā?
3. Kā docētāju digitālās kompetences pilnveides modelis attīstīs e-studiju procesu militarizētā izglītības iestādē?
Pētījuma teorētiskā analīze un atbildes uz šiem pētījuma jautājumiem pamato digitālās kompetences veidošanās didaktiskā modeļa teorētisko komponentu, uz kā balstās docētāju digitālās kompetences pilnveide kā organizētā, tā pašmācību praksē.
Pētījuma objekts: e-studiju process militarizētā izglītības iestādē.
Pētījuma priekšmets: docētāju digitālās kompetences pilnveide e-studiju procesa attīstībā.
Pētījuma mērķis: izpētīt e-studiju procesa attīstības pedagoģiskās likumsakarības, izstrādāt un aprobēt teorētiski pamatotu docētāju digitālās kompetences veidošanās didaktisko modeli e-studiju attīstībai militarizētā izglītības iestādē.
Lai pilnveidotu e-studiju procesu un attīstītu docētāju digitālo kompetenci militarizētā izglītības iestādē, tiek formulēti pētījuma jautājumi:
1. Kādas ir docētāja digitālās kompetences pilnveides iespējas militarizētā izglītības iestādē?
2. Kādi kritēriji un rādītāji ir izmantojami docētāja digitālās kompetences novērtēšanā?
3. Kā docētāju digitālās kompetences pilnveides modelis attīstīs e-studiju procesu militarizētā izglītības iestādē?
Pētījuma teorētiskā analīze un atbildes uz šiem pētījuma jautājumiem pamato digitālās kompetences veidošanās didaktiskā modeļa teorētisko komponentu, uz kā balstās docētāju digitālās kompetences pilnveide kā organizētā, tā pašmācību praksē.